1 Ocak 2023 Pazar

2023'e dair...

2023'ün ilk sabahına "değişim" başlığı ile uyandım... Sonra algıda seçicilik devreye girdi her yerde değişim görmeye, duymaya başladım.

Bazı şeyler değişmesin tabi mesela hayatın tüm zorlamalarına rağmen makyajım aksada direnen gülümsemem sabit kalsın 😊

Ama değişime bakış açımız değişsin mesela, rahatsızlık vermesin bize. İnsan, öğrendikçe kendini geliştirdikçe değişir zaten kaçınılmaz olarak. Değişimi sevmiyorsanız gelişmeden yerinizde sayıyorsunuz demektir ne boşa gitmiş bir yaşam...

Bizi aşağıya çeken alışkanlıklarımız değişsin özgürleşelim onlardan, yerine verimli alışkanlıklar gelsin. Mesela ben bu sene her sabah yazmaya, her gün okumaya ve meditasyon yapmaya niyet ettim gitti. Yeni alışkanlıklarım bunlar olsun.

Felakat senaryolarına, komplo teorilerine inancımız değişsin. Zekayı, aklı ve bilimi ışığımız yaparak gönlümüzden geçenleri iyiye, doğruya, olumlu olana akıtalım. Varoluş şeklimiz değişsin.

Konfor alanlarımızdan çıkalım, varoluşumuzu sergilediğimiz alan değişsin! Atlama cesareti ve koyverme bilgeliğinin bir araya geldiği bir sıçrayıştan ödülle ayrılmayana tanık olmadım ben.

Ülkem adına değişmesi gereken şey çok net zaten 😁 Ama gücü elinde tutanın değişmesi yetmez. Lider algımız değişsin, birey algımız güçlensin, zihinlerimize zift gibi yapışan kulluk bilinci kazınarak silinsin beyin hücrelerimizden. Sonra... sonra... "Bu ülkede yaşıyor olmak" ile ilgili tüm cümlelerimiz zaten değişir.

Yapmak isteyipte ertelediğimiz, bir türlü o ilk adımı atamadığımız ruh hali değişsin. Yerini atak, harekete geçen yaramaz bir çocuğa bıraksın.

Değişimi dışardan gelecek bir etkiye bırakma ısrarımız değişsin, değişimi başlatma gücünün biz de olduğu bilinci yerleşsin.

Ve değişsin, kendi küçük dünyamız önce, sonra sirayet etsin içinde yaşadığımız küçük gruplara, oradan yayılsın topluma... Sonra bir bakmışsınız dünya değişmiş. Zaten kaçınılmaz olarak değişecek! İzin verin, adım atın sizin istediğiniz yönde değişsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder